Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Aktualności » Serwis urządzeń po upływie gwarancji
i-Raty - raty
online
i-Leasing - leasing
online

Serwis urządzeń po upływie gwarancji

Data dodania: 21-03-2024


Po zakończeniu okresu gwarancji chcemy zapewnić naszym klientom dalsze wsparcie i opiekę nad zakupionymi produktami. Nasz serwis po upływie gwarancji to kompleksowa oferta, która umożliwia utrzymanie urządzeń w doskonałej kondycji oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów, które mogą się pojawić w dłuższym okresie użytkowania.

Nasze Usługi:

1. Diagnostyka i Naprawa:
Nasz doświadczony zespół specjalistów jest gotowy do zdiagnozowania wszelkich problemów technicznych, z którymi mogą się Państwo spotkać po zakończeniu okresu gwarancji. Przeprowadzamy dokładną analizę urządzenia i oferujemy skuteczne rozwiązania naprawcze, przywracając sprzęt do pełnej sprawności.

2. Wsparcie Techniczne i Doradztwo:
Nasz zespół specjalistów jest dostępny, aby udzielić Państwu fachowej pomocy technicznej oraz porad dotyczących obsługi i użytkowania urządzeń. Oferujemy również wsparcie w zakresie rozwiązywania problemów.

 

Jak dokonać zgłoszenia serwisu, po upływie gwarancji?

Aby zgłosić urządzenie do serwisu, po upływie gwarancji należy wejść na stronę: https://rma.fixit-service.com/ .

Wybrać odpowiedni typ gwarancji, po otrzymaniu zgłoszenia nasi specjaliści zweryfikują je i wyślą do Państwa informację odnośnie płatnej diagnozy (diagnoza okularów i butelkę wodorowych- 50 zł netto, diagnoza inhalatorów- 100 zł netto).

Kurier odbierze od Państwa urządzenie pod wskazanym adresem.

Po otrzymaniu informacji odnośnie kosztów serwisu, od naszego zespoły jeśli zdecydują się Państwo na serwis, koszty diagnostyki nie będą naliczane, a jeżeli nie zdecydują się Państwo na serwis otrzymają Państwo fakturę do zapłaty z kosztami diagnostyki.




Dzięki naszemu serwisowi po zakończeniu okresu gwarancji możecie Państwo cieszyć się spokojem i pewnością, że Wasze urządzenia są w najlepszych rękach. Nasz priorytet to zapewnienie Państwu kompleksowej opieki oraz maksymalnej satysfakcji z użytkowania naszych produktów.



*Płatnemu serwisowi podlegają tylko urządzenia znajdujące się w naszej ofercie.




W przypadku pytań prosimy o kontakt:

Mail: wodor@kcth.pl

Telefon: 533 101 668


Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Aktualności
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu